speeda up planerna

efter att i dag ha sett Allsvenskan sämsta match på, ja om inte 80 år så i alla fall mycket mycket länge. Örebro visade varför de hade noll poäng, och likväl visade Örgryte att de kunde vara lite sämre. Ganska starkt.

Jag måste härmed speeda upp mina planer lite, Örgryte kan behöva spelare på felrtalet positioner. Innermittfält, då inte en jäkel faktiskt fanns där på hela matchen eller ytterback då det var 4 mittbackar i backlinjen större delen av matchen, och tro mig .. det syntes att de inte var ytterbackar.

Därmed ställer jag nu klockan på 08.00 och går ut och springer i morgon bitti. Ställer in ölen på fredagen och laddar inför innebandyn 08 på lördagsmorgonen. Går över till lite styrka efter båda löpningen och innebandyn. Det är dags nu tydligen, eller snarare var dags två säsonger sedan. Så att jag kunde sparkat ner en eller annan Örebroare i dag.

lägger till på listan att även ringa barresten och hetsa hans bilköp. Det är nästan dags att börja åka och tröna med Tölö C snart, allt för att komma i form lite tidigare.

over and out, SIC - snart i ett landslag nära dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0